Meest gestelde vragen aan PROMOPRIJS.BE

U kan ons altijd een e-mail sturen als u vragen heeft via info@promoprijs.be.

Uit de voorbij e-mails aan promoprijs.be hebben we volgende “veel gestelde vragen” pagina opgesteld met vragen en antwoorden.

1. Wat zijn dagaanbiedingen of dagdeals?

Dagaanbiedingen of dagdeals zijn dikwijls zeer laag geprijsde producten en artikels of diensten. Van het leukste gadget tot reizen, uitstapjes, tickets en citytrips. Deze aanbiedingen  die wij hier overzichtelijk weergeven zijn meestal aanbiedingen van de dag en dus slechts 24 uur geldig. De dageals starten meestal om 0:00 ’s nachts. Na 24 uur is de deal voorbij. Veelal is er ook maar een beperkt aantal plaatsen voor reisdeals. En is er dus de regel OP=OP.
In ons overzicht ziet u telkens welke dagaanbieder de tijdelijke aanbieding of voordelige  citytrip verkoopt. Zo kan u meteen naar de juiste website om meer informatie te krijgen en eventueel tot aankoop over te gaan aan de actuele kortingsprijs bij deze aanbieder. De aanbieder zelf staat uiteraard in voor de verkoop zelf en de dienst na verkoop van eender welke reisaanbieding of andere aankoop met korting.

2. Verkoopt PROMOPRIJS.BE zelf reizen of eender welk artikel?

Rpomoprijs.be verkoopt zelf geen reizen, autoverhuur, hotelkamers of eender wat met reizen te maken heeft en is ook geen reisbureau. Wij verwijzen in ons overzicht enkel naar reisaanbieders die al een lange tijd op de markt zijn en gespecialiseerd in citytrip deals of deals met grote promotiekortingen voor zeer beperkte tijd. De ervaringen zijn goed en de promotieacties echt. Maar indien u toch een slechte ervaring hebt met één van de aanbieders in ons overzicht willen wij dat ook graag weten. Contacteer echter steeds eerst de aanbieder zelf. Want oplossingen kunnen soms simpel zijn. Indien er veelvuldig klachten binnenkomen rond dezelfde aanbieder halen wij die uit ons overzicht stunts van de dag. Deze website is er om bezoekers tijd te besparen en veel reisdeals verzameld weer te geven zodat men niet elke website van elke aanbieder op zich afzonderlijk moet bezoeken. Promoprijs verkoopt ook geen producten of artikels. Wij verwijzen enkel naar de actuele aanbieding bij andere websites die deze artikels met grote korting verkopen.

3. Hoe ontstond Promo prijs.be ? En waarom?

Wij hadden zelf in het verleden meermaals ervaren dat er dikwijls heel mooie reispromoties en productaanbiedingen zijn. Een korte reis of citytrip in promotie, promotiedeal voor hotel, promoprijs voor huren wagen, een goedkope wasmachine, enz.. Maar er kruipt veel tijd in om alle websites op zich te bekijken. Dus kwamen we op het idee om alle aanbiedingen van trips en promoties met kortingsacties van meerdere aanbieders te centraliseren en weer te geven op één website in één overzicht met reizen en  promoties van de dag. Bespaart iedereen veel tijd en … geld!

4. Samenwerken met PROMOPRIJS.BE?

Uiteraard staan wij altijd open voor samenwerking. Wij voorzien echter geen ruimtes voor banners en sliders omdat wij onze bezoekers een “to the point” overzicht willen geven met reisdeals. Voor alle andere vormen van samenwerking kan u ons steeds contacteren op info@promoprijs.be

Bedrijven die tijdelijke aanbiedingen hebben van reizen, hotels of citytrips of wederkerende promotieacties van artikels kunnen ons ook steeds contacteren voor eventuele weergave in ons dagoverzicht van promoties reizen en dagpromoties.

5. Er is iets fout gelopen met een reservatie of bestelling?

Wij geven een handig overzicht van promotieacties maar verkopen deze zelf niet. Wij verkopen zelf geen reizen of citytrips of diensten rond reizen. Wij verkopen zelf ook geen enkel artikels. Wij verwijzen enkel door naar de aanbieding en de aanbieder op het moment van de tijdelijke actie. Alsook hebben wij, rekening houdende met de wet op de privacy, ook geen gegevens over jouw reservatie of aankoop die je gedaan hebt bij één van de reisaanbieders of verkopers uit ons overzicht.
Heb je dus een vraag of enige opmerking over een reservatie of bestelling dan kan je het beste de betreffende reisaanbieder benaderen waar je bij reserveerde. Of de aanbiedingssite waar je bij kocht

Weet je niet meer bij wie? Kijk eens in de mailbox naar een bevestigingsmail die je ontvangen hebt rond een reservatie. Kijk ook altijd in uw SPAM map van uw mail. Want soms belanden deze e-mails per ongeluk in de SPAM map omdat ze ten onrechte  gezien worden als ongewenste e-mail. Een veelvoorkomende situatie.